جمهوری ارمنستان یکی از کشورهای غرب آسیا و از همسایگان کشورمان ایران می باشد. ارمنستان با داشتن تاریخچه غنی و آثار گردشگری بسیار زیاد هر روز در جذب توریست در حال پیشرفت می باشد. سفر به ارمنستان با اینکه کشوری نسبتا کوچک به حساب می آید اما بسیار شیرین و دل انگیر خواهد بود. اگر قصد تهیه تور ارمنستان و سفر به این کشور تاریخی و زیبا را دارید از سایت مسیر سبر اقدام به رزرو تور خود نمایید.

همه-چیز-درباره-تور-ارمنستان

معرفی و تاریخچه کشور ارمنستان

ارمنستان کشور دوست و همسایه ایران اولین کشوری بود که در اوایل قرن چهارم میلادی، مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود در زمان سلسله اشکانی ارمنستان انتخاب کرد. در زبان ارمنی نام بومی این کشور هایک است که در طول زمان با اضافه شدن پسون فارسی ستان به نام هایاستان تغییر یافته است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که ارمنستان از نظر تاریخی به 3 بخش به نام های ارمنستان بزرگ، ارمنستان کوچک و ارمنستان جدید تقسیم می شود. این کشور در قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه و دریای خزر قرار دارد و در کل کشوری کوهستانی و پرباران می باشد که سفر به آن قطعا لذت بخش خواهد بود. اگر شما نیز قصد سفر به ارمنستان را دارید پیشنهاد میکنیم از تورهای موجود در سایت مسیر سبز ( masirsabz.net ) حتما دیدن فرمایید.

جاذبه های گردشکری و تفریحی ارمنستان

کشور ارمنستان با توجه به داشتن کوهستان های زیاد و هوای بارانی دارای طبیعت بسیار زیبایی برای گردشگران می باشد. در کنار این طبیعت زیبا این کشور از نظر تاریخی نیز بسیار غنی می باشد که علاقه مندان به جاذبه های قدیمی قطعا از سفر به ارمنستان لذت خواهند برد و از مناطق مختلف این کشور دیدن خواهند کرد. برای سفر به ارمنستان می توانید از قسمت تورهای مسافرتی ارمنستان در سایت مسیر سبز استفاده کنید.

بزرگترین شهری که در کشور ارمنستان وجود دارد، ایروان است که پایتخت و یکی از زیباترین شهر های این کشور می باشد. از دیگر شهر های ارمنستان می توانیم به ایروان، گیومری، اچمیادزین، وانادزور، هرازدان، آبوویان، آرتاشات، کاپان، آرماویر و گاوار اشاره کنیم. شهر های مختلف این کشور دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشند که از مهم ترین مناطق گردشی ارمنستان می توان به دریاچه زیبای سوان , پارک ملی دیلیجان , کوه آراگاتس , صومعه نوراوانک , دنیای آبی ایروان , زاخکازور یا دره گل , وانادزور , قبرستان نوراتوس و کلی جاذبه تفریحی و گردشگری دیگر اشاره کرد.

بهترین زمان برای تور سفری ارمنستان

سفر به ارمنستان برای ما ایرانی ها به دلیلی نزدیکی هزینه نسبتا مناسبی دارد ولی با انتخاب فصل و زمان مناسب سفر باز هم میتوان هزینه تور مسافرتی خودتان به ارمنستان را کاهش دهید. اما اگر می خواهید بهترین رمان سفر به ارمنستان را متوجه شوید باید بدانید که ارمنستان آب و هوای نسبتا سردی دارد و توجه به آن می توانید بهترین فصل برای سلیقه خودتان را انتخاب کنید. تنها نکته ای که باید بدانید اگر برای خرید به ارمنستان می روید فصل زمستان بهترین زمان است.

هتل های معروف کشور ارمنستان

ارمنستان کشور زیاد بزرگی نمی باشد اما دارای هتل های مناسبی است که مشکل اقامت گردشگران در این کشور به طور کلی حل شده است. از هتل های معروف این کشور می توان به هتل رادیسون بلو ایروان که هتلی 5 ستاره و مجلل در پایتخت و جزو بهترین هتل های ارمنستان , هتل گرند ایروان دیگر هتل لوکس و 5 ستاره با موقعیت عالی به سطح شهر و هتل قفقاز دیگر هتل مجلل و معروف شهر ایروان اشاره کرد. در صورتی که قصد سفر به ارمنستان را دارید با مراجعه به سایت مسیر سبز و قسمت تورهای ارمنستان از امکانات و هتل های مختلف با قیمت های مناسب دیدن کنید تا بهترین انتخاب ممکن برای سفر خود را داشته باشید.

اطلاعات و راهنمای سفر به ارمنستان

با توجه به فاصله نزدیک با ایران سفر به ارمنستان با توجه به جاذبه های گردشگری زیبایی که دارد پیشنهاد می شود. از دیگر نکاتی که باید قبل از سفر به این کشور بدانید می توان به واحد اصلی پول این کشور درام , دین مسیحیت اغلب مردم این کشور , کد تلفن کشور ارمنستان ( +374 ) , شماره پلیس ( 102 ) , شماره اورژانس ( 103 ) , شماره آتش نشانی ( 101 ) و اختلاف حدودا نیم ساعتی با تهران اشاره کرد.

سفر به کشور ارمنستان برای ما ایرانی ها می تواند به دو صورت زمینی و هوایی صورت گیرد که بستگی به سلیقه خود شما دارد. اگر حوصله رانندگی دارید می توانید حتی با ماشین شخصی نیز به این کشور سفر کنید و لی بهترین گزینه برای رفتن به کشور ارمنستان هواپیما می باشد. در صورتی که شما قصد خرید تور مسافرتی ارمنستان را دارید می توانید به سایت مسیر سبز به آدرس https://www.masirsabz.net مراجعه کنید و تور خود را در سریع ترین زمان و با قیمت مناسب تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *