درباره تور دبی تابستان

لوکس فوق العاده، امکانات پیشرفته و جذابیت دنیای قدیم دبی را کشف کنید. این ایالت امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در ساحل شرقی شبه جزیره عربی، در گوشه جنوب غربی خلیج عربی واقع شده است. شهرت جهانی، به عنوان مرکز پررونق تجارت و نوآوری بین المللی، دبی به سرعت به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. تنها در دبی می توان به بزرگترین سازه مستقل جهان (برج خلیفه) نگاه کرد و به آن سفر کرد، در مراکز خرید منحصر به فرد طراحان و بازارهای تجاری سنتی خرید کرد و در مهمانی های الهام گرفته از طعم های دنیا در حین اقامت در یک 7-هزار نفره صرف کرد. هتل ستاره!

دبی بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر امارات است. تقریباً 2،780،000 ساکن از بیش از 200 ملیت، به اضافه تعداد بیشماری گردشگر و تاجر در هر روز وجود دارد! تکنولوژی و زیرساخت های پیشرفته، زندگی بدون مالیات و موقعیت استراتژیک در مرکز قاره های تجاری بزرگ، تور دبی تابستان 1401 را به مکانی ایده آل برای تجارت تبدیل کرده است. محصول جانبی این یک رفاه پویا است – دلیل اینکه دبی یکی از مقاصد پیشرو برای تعطیلات لوکس در جهان است! اسراف در این دولت-شهر فریبنده فراوان است. یک فرهنگ غنی عربی وجود دارد که زیربنای زندگی محلی در این شهر است، اما از همه استقبال می شود و تشویق می شوند تا از دبی نهایت لذت را ببرند!
تاریخ و فرهنگ

دبی دارای میراث فرهنگی غنی و عربی است. در حالی که اکنون بیشتر به دلیل ترکیبی جذاب از بیابان ها، سواحل و شاهکارهای مجلل دست ساز شهرت دارد، فرهنگ مردم امارات همچنان نقش مهمی را ایفا می کند. دبی یک پادشاهی مطلق است. خاندان آل مکتوم از سال 1833 در آنجا سلطنت کردند – حاکم فعلی اعلیحضرت شیخ حمدان بن محمد بی راشد آل مکتوم است. اعلیحضرت شیخ حمدان علاوه بر ولیعهد دبی، رئیس شورای اجرایی دبی نیز می باشد و مانند اسلاف خود، دبی را عاقلانه و به تدریج به سوی رفاه سوق داده است. اگرچه سنت و فرهنگ اساس زندگی در دبی است، امارات متحده عربی مقصدی مهمان نواز است. اماراتی ها تمایل به حفظ میراث اسلامی دارند و اکثریت آنها مسلمان هستند. با وجود این، مردم دبی نسبت به شهروندان و مهمانان چندفرهنگی خود به شدت مدارا می کنند – از همه باورهای مذهبی استقبال می شود. بیش از 200 ملیت دبی را خانه می دانند، از جمله اماراتی ها، هندی ها، پاکستانی ها، بنگلادشی ها، فیلیپینی ها، سریلانکایی ها و آمریکایی ها (فقط به نام چند نفر!). هر گروه جدید سبک، نقاط قوت و طعم خود را با خود آورده است. در حال حاضر بیش از 6000 رستوران و کافه در این شهر شلوغ وجود دارد که هر نوع غذای قابل تصوری را ارائه می دهند

دبی شهری پر از آسمان‌خراش‌ها ، بنادر و سواحل است که در کنار گردشگری آفتاب‌گردی، تجارت‌های بزرگ در آن انجام می‌شود. به دلیل جمعیت زیاد مهاجران، آن را مانند یک دیگ ذوب خاورمیانه احساس می کند و جو به طور کلی قابل تحمل است. وابستگی های مذهبی جنبه برجسته ای از زندگی شهری نیست. اسلام دین اکثریت است، اما کلیساها و معابد هندو با مساجد دبی همزیستی دارند.
چشم انداز

منطقه غربی دبی از مناطق کوچکی از سواحل شنی بهره می برد که به تسریع صنعت گردشگری این شهر کمک کرده است. حاکمان دبی به دنبال افزایش ساحل های محدود شهر بوده اند و در غیاب جزایر طبیعی فراساحلی، توسعه دهندگان تشویق شدند تا جزایر غول پیکر دست ساز را در سواحل شهر بسازند. معروف ترین آنها نخل جمیرا است که شکل درخت خرما دارد. جزایر دیگر شامل جزایر “جهان” هستند، مجموعه ای از جزایر کوچک که در موقعیتی شبیه به نقشه جهان از بالا هستند.
اقلیم

مانند بسیاری از خطوط ساحلی خلیج فارس، دبی دارای آب و هوای گرم در تمام طول سال است. رطوبت هوا در تابستان زیاد و در بقیه فصول سال معتدل است. سردترین ماه زمستان معمولاً ژانویه است، با کمترین دما در حدود 15 درجه سانتیگراد (49 درجه فارنهایت)، در حالی که گرمترین ماه تابستان، جولای است، با بیش از 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت).

مردم

جمعیت دبی در طول دو قرن گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است، از تنها چند هزار نفر ساکن محلی به بیش از دو میلیون نفر. بیشتر افزایش جمعیت اولیه به دلیل انتخاب بازرگانان از کشورهای همسایه برای نقل مکان به محیط تجاری دوستانه دبی بود . در اواخر قرن بیستم، رونق ساخت و ساز شهر منجر به افزایش عظیمی در تعداد کارگران آسیای جنوبی و هجوم مهاجران ماهر از سراسر جهان شد که نقش مهمی در اقتصاد چندبخشی دبی بازی می‌کنند. تعداد مهاجران در این شهر بسیار بیشتر از اماراتی های بومی است. به استثنای کارگرانی که در کمپ های کاری فراتر از محدوده شهر مستقر هستند، مهاجران از ملیت های مختلف در سراسر دبی پراکنده شده اند. هر چند عربیزبان رسمی است، انگلیسی در عمل زبان فرانسه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *