یک مجموعه کوچکتر از مردان در بیشتر عمر خود حلقه اختصاصی با اهمیت شخصی را بر تن خواهند کرد: یک حلقه کلاسی، یک مهر خانواده یا یک نشان ماسونی، شاید.

غیر از این، آنها نیز به گروه عروسی می چسبند.

تنها درصد کمی از مردان در بزرگسالی از حلقه های تزئینی استفاده می کنند.

اما همانطور که معلوم است، آن اقلیت ممکن است فقط به چیزی فکر کند.

حلقه های مردانه: بله یا خیر

تا آنجا که در اینجا بحثی وجود دارد، می توانید مطمئن باشید – بله، مردان اگر بخواهند می توانند حلقه بزنند.

بسیاری از سبک های جواهرات مدرن ممکن است به سلیقه اکثر مردان نباشد، اما هیچ مشکلی در مورد خود حلقه مردانه وجود ندارد.

تقریباً در تمام تاریخ بشر، حلقه ها هم مردانه و هم زنانه (و از نظر جنسیت خنثی) بوده اند.

دو بحث اصلی که مردم هنگام انتقاد از انگشترهای مردانه مطرح می کنند، عموماً هستند

الف) اینکه بیش از حد زنانه است، یا

ب) اینکه خیلی زرق و برق دار است.

هر دوی اینها، در هر صورت که درست باشند، در طراحی حلقه مورد نظر مشکل دارند، نه با وجود حلقه

تنها یک ایراد واقعاً قابل توجه به انگشترهای مردانه به عنوان یک مفهوم گسترده وجود دارد، و آن ایراد قدیمی و مبتنی بر طبقات است: مردان بسیار سنتی ثروتمند، به ویژه اشراف بریتانیایی و اروپایی و خانواده سلطنتی، سنت آرامی دارند که مردان به سادگی آن را نمی پوشند. زیورآلات تزئینی این حتی به ساعت‌ها (آنها افرادی دارند که زمان را به آنها می‌گویند، در موارد نادری که لازم است بدانند) و نوارهای عروسی (که فقط توسط خانم‌ها در اکثر ازدواج‌های جامعه بالا پوشیده می‌شوند) گسترش می‌یابد.

بنابراین اگر می‌خواهید با دوک‌ها و دوشس‌ها سرگرمی کنید، شاید حلقه‌ها را کنار بگذارید. در غیر این صورت، این یک گزینه مناسب است، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های سبک، ادامه مطلب را بخوانید!

برخی از انگشترها نمادگرایی بیشتری نسبت به سایر حلقه ها دارند. ما معمولاً می‌توانیم حلقه‌ها را به حلقه‌هایی تقسیم کنیم که عملکردی صرفاً تزئینی دارند، حلقه‌هایی که پیام فرهنگی خاصی را ارسال می‌کنند و حلقه‌هایی که هر دو را به یکباره انجام می‌دهند:

هیچ دین بزرگی در جهان وجود ندارد که صراحتاً به پوشیدن حلقه نیاز داشته باشد، اما بسیاری آن را برای نقش‌ها یا روابط خاص تشویق می‌کنند.

گروه عروسی غربی برای بسیاری از ما آشناترین نمونه است: سنت مسیحی صراحتاً به آن نیاز ندارد، اما با گذشت زمان به یک انتظار فرهنگی با نمادهای زیادی در پس آن تبدیل شده است – به اندازه ای که انتخاب بدون آن چیزی است که مردم متوجه آن خواهند شد. و حداقل در آمریکا غیرعادی در نظر بگیرید.

در بیشتر موارد، اینها یا نوارهای ساده هستند یا شامل یک نشان یا تاج خاص هستند. تا آنجا که انتخاب های شخصی برای سبک وجود دارد، این انتخاب ها به اندازه و متریال محدود می شود.

با این اوصاف، می‌توانید این موارد را به سبک شخصی خود بسازید – برای مثال، مردان متاهل با نوارهای طلایی، اغلب تمایل دارند که با سایر عناصر طلایی (دستکدهای کمربند و غیره) اکسسوری کنند تا هماهنگی طبیعی بین تمام اقلام فلزی آنها وجود داشته باشد.

اگر با یک حلقه مذهبی یا فرهنگی مانند گروه عروسی، اظهارات جسورانه و پرخاشگرانه ای می کنید، کمی بد است. این موارد ساده (اما با کیفیت) را حفظ کنید و برای اظهارات شخصی خود به دنبال جواهرات دیگر باشید.

هزاران سال است که از حلقه ها برای نشان دادن عضویت در گروه ها و خانواده ها استفاده می شود.

این روزها، رایج‌ترین نمونه‌ها حلقه‌های برادرانه، حلقه‌های کلاس، و گاه به گاه تاج خانوادگی، همراه با چیزهای دیگر از این نوع هستند. برخی از کهنه سربازان نیز ممکن است حلقه ای را که نشان دهنده شاخه خدمت آنها است، یا حتی یک برنامه خاص در شاخه خود (آکادمی نیروی دریایی، وست پوینت، آکادمی نیروی هوایی، آکادمی دریایی تجاری) بپوشند.

اینها فرهنگی هستند، به این دلیل که اعتقاد یا عضویت خاصی را نشان می دهند، اما همچنین تمایل به تزئین دارند. در نتیجه، باندها و طرح‌ها بزرگ‌تر هستند و جزئیات بیشتر از گروه عروسی چشم‌نواز هستند.

چندین طرح رایج در اینجا وجود دارد: سنگ تک رنگی و بزرگ در مرکز، که با متن یا سنگ های کوچکتر احاطه شده است، در میان حلقه های کلاس محبوبیت دارد، در حالی که یک سپر یا تاج مشابه در فلز برجسته یا حکاکی شده اغلب در حلقه های برادرانه و خانوادگی دیده می شود.

اکثر پسرها اینها را با این آرزو می پوشند که مورد توجه و توجه قرار گیرند. این در واقع یک دربازکن کاربردی برای مردان در برخی صنایع است – بیش از یک فروش شرکتی بین دو پسر با حلقه مدرسه یکسان آغاز شد.

بنابراین اگر می‌خواهید یکی از این‌ها را به سبک سنتی انجام دهید، بزرگ، جسور و درشت فکر کنید: معمولاً فقط یک رنگ از فلز، شاید با یک رنگ سنگ یا یک سنگ رنگی و رنگ‌های خنثی کوچک‌تر مانند الماس دور آن. آنها لزوما قرار نیست با هنر یا هنر خود تحت تاثیر قرار دهند – فقط چشم را جلب کنید و بیانیه ای را بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *